Ze Zijn Aan Het Neuken

Dat kan ik afleiden uit de oerkreten en oerkreunen komende van beneden.

Dat het net nu beneden is, daar knelt het schoentje. Meer bepaalt het feit dat ik hier boven zit. Geloof mij, ik waardeer mijn huidige verblijfplaats en geenszins wens ik  toeschouwer te zijn van de erotische worstelpartij, hier nog geen 3 meter onder mijn voeten.  Ze zijn aan het neuken.

Weten ze dat ik hier ben? God weet dat ik het al duidelijk heb proberen te maken door de muziek wat harder te zetten. Door overdreven met mijn voeten op de grond te stampen en nog eens meer theatraal de telefoon op te pakken en doen alsof een telefoontje kreeg van de huisbaas; ‘Geen fucking geneuk in mijn gebouw.’, maar het mocht niet baten. Ze zijn aan het neuken.

En ik moet weg. Ik kan hier niet blijven, evenmin dat mijn trein op mij gaat wachten. Maar ik wil onzer beiden ochtenden niet verbrodden door de seksuele daad te verstoren van mensen die ik gisteren pas heb leren kennen. Dat zouden dan beelden zij die eeuwig op mijn netvlies gebrand staan. En ik moét langs hen passeren. Ze hebben hun plaats voor gemeenschap tactisch uitgekozen, als een barricade weliswaar.

Ze zijn aan het neuken. En ik aan het bloggen. *zucht*

Over symen

Alle personages zijn 35% fictief. Iedereen die een spelfaut kan spotten krijgt een snoepje. Elke week een nieuw bericht, op woensdag, na 'Thuis'.
Dit bericht werd geplaatst in Trouwens. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie